معرفی رسانه پخش موزیک Amazon Music + انتشار آهنگ در یوتیوب موزیک

آمازون موزیک (پیش از این آمازون MP3) یک پلت فرم جریان موسیقی و فروشگاه موسیقی آنلاین است که توسط آمازون اداره می شود. در بتای عمومی در ۲۵ سپتامبر ۲۰۰۷ راه اندازی شد[۲] در ژانویه ۲۰۰۸ به اولین فروشگاه موسیقی تبدیل شد که موسیقی بدون مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) را از چهار برچسب بزرگ موسیقی (EMI، یونیورسال، وارنر، و سونی بی ام جی) و همچنین بسیاری از مستقلان به فروش رساند. [2] [3] [4] [5] تمام آهنگ ها در اصل در 256 کیلوبیت در هر ثانیه متغیر بیترات فرمت MP3 بدون در هر مشتری watermarking و یا DRM فروخته شد؛ با این حال، برخی از آهنگ ها در حال حاضر watermarked. [۶] موافقت نامه های صدور مجوز با شرکت های ضبط، کشورهایی را که می توان موسیقی را در آن ها به فروش رساند، محدود کرد. [7]

پخش کننده موسیقی آمازون (که قبلاً ابر پلیر نام تجاری داشت) با موسیقی دیجیتال پرایم و سرویس های جریان نامحدود و همچنین فروشگاه موسیقی برای خریدها (در بیشتر سکوها) یکپارچه شده است. بازیکنان به کاربران اجازه می دهند تا موسیقی خود را از یک مرورگر وب، برنامه های تلفن همراه، و برنامه های رومیزی، سونوس (تنها ایالات متحده)، بوز (تنها ایالات متحده) و سکوهای دیگری مانند تلویزیون های هوشمند خاص ذخیره و پخش کنند.

آمازون موسیقی پخش حساب دریافت 250 آهنگ ذخیره سازی رایگان; با این حال، موسیقی خریداری شده از طریق فروشگاه MP3 آمازون نسبت به حد ذخیره سازی حساب نمی کند. [40] هنگامی که موسیقی در آمازون موسیقی ذخیره می شود، یک کاربر می تواند آن را انتخاب کنید برای دانلود آن را به یکی از آندروید، iOS، و یا دستگاه های رومیزی با استفاده از نرم افزار آمازون موسیقی.

موسیقی از طریق پخش کننده موسیقی آمازون برای PC و Mac آپلود می شود. پیش از این آمازون آپلودکننده MP3 آمازون را ارائه می داد که یک برنامه ادوبی ایر بود.
آمازون موسیقی اجازه می دهد تا 10 دستگاه (کامپیوتر، مرورگر، تلفن همراه، و غیره) مجاز باشد. مشتریان می توانند دستگاه های قدیمی خود را از طریق یک رابط وب مجاز کنند. [41]

در اصل همراه با آمازون ابر درایو برنامه جریان موسیقی به نام Cloud Player بود که به کاربران اجازه می داد موسیقی ذخیره شده خود را در Cloud Drive از هر کامپیوتر یا دستگاه اندرویدی با دسترسی به اینترنت پخش کنند. این کار متوقف شد.

 

پس از ایالات متحده آمریکا، آمازون MP3 در تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۰۸ در آلمان در ۱ آوریل ۲۰۰۹ و در فرانسه در ۱۰ ژوئن ۲۰۰۹ راه اندازی شد. [۸] نسخه آلمانی از ۳ دسامبر ۲۰۰۹ در اتریش و سوئیس در دسترس است. فروشگاه آمازون MP3 در ۱۰ نوامبر ۲۰۱۰ در ژاپن راه اندازی شد. [9] [۱۰] نسخه های اسپانیایی و ایتالیایی در ۴ اکتبر ۲۰۱۲ راه اندازی شد. این نسخه در مکزیک در ۷ نوامبر ۲۰۱۸ اعلام شد. [1]

در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۹، آمازون موسیقی اعلام کرد راه اندازی آمازون موسیقی HD، ردیف جدیدی از موسیقی با کیفیت بی ضرر با بیش از 50 میلیون آهنگ در تعریف بالا (16bit/44.1kHz)، و میلیون ها آهنگ در تعریف فوق العاده بالا (24(بیت)/44 (کیلوهرتز)، 24/48، 24/96، 24/192)، با کیفیت ترین صدا جریان در دسترس است. آمازون هم اکنون در میان جزر و مدی و قبوز است که موسیقی بی ضرری را برای اودیوفیل ها ارائه می دهند. [11] سرویس جریان HD بعدها در دسترس تمام مشتریان نامحدود به صورت رایگان در تاریخ 17 مه 2021 ساخته شد. [12]

در راه اندازی، آمازون «بیش از ۲ میلیون آهنگ از بیش از ۱۸۰٬۰ هنرمند و بیش از ۲۰٬۰ برچسب از جمله EMI Music و Universal Music Group» را به مشتریان واقع در ایالات متحده تنها ارائه کرد. [۲] در دسامبر ۲۰۰۷ وارنر موزیک اعلام کرد که کاتالوگ خود را در آمازون MP3[14] ارائه خواهد داد و در ژانویه ۲۰۰۸ سونی بی ام جی کت و شلوار را دنبال کرد. [4] [5] کاتالوگ فعلی 29.1 میلیون آهنگ است. [15]

در ژانویه ۲۰۰۸، آمازون اعلام کرد که قصد دارد آمازون MP3 را «در سطح بین المللی» بیرون کند. [16] آمازون دسترسی بین المللی را با چک کردن کارت اعتباری کاربران صادر شده کشور محدود می کند. اولین نسخه بین المللی ۳ دسامبر ۲۰۰۸ در بریتانیا راه اندازی شد. نسخه های آلمانی، اتریشی، فرانسوی، ژاپنی، ایتالیایی، اسپانیایی،[۱۸] کانادایی،[۱۹] و هندی[۲۰] نسخه های این فروشگاه را دنبال کردند.

کاتالوگ موسیقی جریان آمازون موسیقی از پخش کننده وب Amazon.com با استفاده از پسوند HTML DRM [26] و یا از برنامه های پخش برای سیستم عامل های متعدد از جمله macOS، iOS، ویندوز، آندروید، FireOS، دستگاه الکسا، و برخی از خودروها و تلویزیون های هوشمند قابل دسترسی است. کاتالوگ موسیقی قابل خرید آمازون از وب سایت Amazon.com با جستجو برای یک هنرمند یا نام عنوان قابل دسترسی است، یا از طریق یک فروشگاه تعبیه شده در بسیاری از, اما نه همه, از برنامه های پخش. برای دانلود موسیقی خریداری شده، آمازون یا پخش کننده موسیقی آمازون (که بر روی ویندوز ۷ یا بعد و مک او اس ایکس ۱۰٫۹ و بعد از آن اجرا می شود) یا یک فایل زیپ از MP3s دانلود شده از پخش کننده وب آمازون ارائه می دهد.

آمازون موزیک پیش از این کاربردهای اضافی مانند یکی برای بلک بری و یکی برای پالم ارائه می داد. اینها دیگر ارائه نمی شود. آمازون همچنین پیش از این برنامه جداگانه ای را برای مک او اس ایکس و ویندوز ارائه داده بود که دانلودگر موسیقی آمازون نامیده می شد که دیگر در دسترس نیست. دانلود کننده صرفا برای دانلود آهنگ های خریداری شده بود، قابلیت پخش موسیقی را ارائه نمی داد.

تفسیر زیادی در آمازون موسیقی در راه اندازی متمرکز بر قانونی بودن آن، از آمازون راه اندازی این سرویس بدون تصویب برچسب های رکورد. بیانیه رسمی آمازون این بود که «Cloud Player برنامه ای است که به مشتریان اجازه مدیریت و پخش موسیقی خود را می دهد. مثل هر تعداد برنامه های کاربردی مدیریت رسانه های موجود است. برای در دسترس قرار دادن Cloud Player نیازی به مجوز نیستیم.» [46] وب سایت فن آوری Ars Technica اشاره کرد که این است “به ظاهر منطقی” از کاربران در حال آپلود و پخش موسیقی خود را، بنابراین کاربران مجوز به دست آورد از خرید اصلی اعمال می شود به پخش ابر در همان راه آنها را به انتقال و پخش موسیقی از هارد دیسک خارجی و یا پخش صوتی دیجیتال اعمال می شود. [46] Techdirt اظهار نظر کرد که پخش ابر است “فقط اجازه دادن به مردم را فایل های موسیقی آنها در حال حاضر [داشته اند]، و اجازه می دهد آنها را به ذخیره و جریان آنها را از اینترنت است. چرا باید نیاز به مجوز اضافی داشته باشد تا اجازه دهد مردم به موسیقی هایی که در حال حاضر دارند گوش دهند؟» [47]

وکیل مالکیت معنوی دنیس هاول اظهار داشت که «قانونی بودن ذخیره ابر و دسترسی از راه دور به اقلامی که از قبل خریداری شده اند حس شهودی ایجاد می کنند»، اما با توجه به واکنش برچسب های رکورد دار و سابقه اقدام قانونی علیه خدمات موسیقی آنلاین، هشدار داد که به احتمال زیاد «تلفظ های قضایی قطعی و سخت مبارزه شده» را برای حل و فصل این موضوع به خود خواهد گرفت.

در اکتبر ۲۰۲۲، آمازون موزیک شروع به ساخت کل کتابخانه خود از بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ در دسترس مشترکان آمازون پرایم کرد. با این حال، هنگام انجام این کار، توانایی پخش آهنگ ها یا آلبوم های روی تقاضا را محدود کرد. علاوه بر این، موسیقی های خریداری شده و دانلود شده قبلی دیگر قابل پخش نیستند مگر اینکه به اینترنت متصل شوند.

معرفی آمازون موزیک

آرژانتین ، استرالیا ، اتریش ، بلژیک ، بولیوی ، برزیل ، بلغارستان ، کانادا ، شیلی ، کلمبیا ، کاستاریکا ، قبرس ، جمهوری چک ، جمهوری دومینیکن ، اکوادور ، السالوادور ، استونی ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، جبل الطارق ، یونان ، گواتمالا ، هندوراس ، مجارستان ، ایسلند ، هند ، ایتالیا ، ژاپن ، لتونی ، لیختن اشتاین ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، مکزیک ، نیوزیلند ، نیکاراگوئه ، پاناما ، پاراگوئه ، پرو ، لهستان ، پرتغال ، اسلواکی ، اسپانیا ، سوئد ، انگلستان ، ایالات متحده و اروگوئه

شرکت موسیقی آمازون (پیش از این آمازون MP3) یک پلتفرم پخش موسیقی و فروشگاه موسیقی دیجیتال است که توسط آمازون اداره می شود. راه اندازی شده در چرخه عمر انتشار نرم افزار در 25 سپتامبر 2007 ، [2] در ژانویه 2008 ، این اولین فروشگاه موسیقی بود که موسیقی را بدون مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) از چهار برچسب اصلی موسیقی (EMI ، Universal ، Warner و Sony BMG) و همچنین بسیاری از مستقل ها می فروخت.[2][3][4][5] تمام آهنگ ها در اصل در قالب 256 کیلو بایت در ثانیه بیترات MP3 بدون علامت گذاری آب مشتری یا DRM فروخته می شدند; با این حال ، برخی از آهنگ ها اکنون علامت گذاری شده اند.[6] قراردادهای مجوز با شرکت های ضبط کشورهایی را که موسیقی می تواند فروخته شود محدود می کند.[7]

پس از ایالات متحده ، آمازون MP3 در 3 دسامبر 2008 در انگلستان ، در 1 آوریل 2009 در آلمان و در 10 ژوئن 2009 در فرانسه راه اندازی شد.[8] نسخه آلمانی از 3 دسامبر 2009 در اتریش و سوئیس در دسترس است. فروشگاه AMAZON MP3 در 10 نوامبر 2010 در ژاپن راه اندازی شد.[9] [10] نسخه های اسپانیایی و ایتالیایی در 4 اکتبر 2012 راه اندازی شد. نسخه در مکزیک در تاریخ 7 نوامبر 2018 اعلام شد.[1]

در 17 سپتامبر 2019 ، Amazon Music اعلام کرد که Amazon Music HD ، یک سطح جدید از موسیقی با کیفیت فشرده سازی داده با بیش از 50 میلیون آهنگ با کیفیت بالا (16bit/44.1 kHz) و میلیون ها آهنگ با کیفیت فوق العاده بالا (24(bit)/44(kHz) ، 24/48 ، 24/96 ، 24/192) ، با بالاترین کیفیت پخش صدا در دسترس است. آمازون در حال حاضر در میان Tidal و کوبوز است که موسیقی بی ضرر را برای صداوسیما ارائه می دهند.[11] سرویس پخش hd بعدا در 17 مه 2021 به صورت رایگان برای همه مشتریان نامحدود در دسترس قرار گرفت.[12]

از ژانویه 2020 ، آمازون موزیک 55 میلیون مشترک داشت.[13]
در دسترس بودن کاتالوگ [ویرایش]

لوگوی Amazon Music Unlimited که یک سرویس پخش کامل کاتالوگ است

لوگوی Amazon Music Unlimited که یک سرویس پخش کامل کاتالوگ است

در زمان راه اندازی ، آمازون “بیش از 2 میلیون آهنگ از بیش از 180 ، 000 هنرمند و بیش از 20 ، 000 برچسب ، از جمله EMI Music و Universal Music Group” را به مشتریان واقع در ایالات متحده ارائه داد.[2] در دسامبر 2007 وارنر موزیک اعلام کرد که کاتالوگ خود را در آمازون ارائه خواهد داد MP3[14] و در ژانویه 2008 ، سونی BMG نیز این کار را انجام داد.[4] [5] کاتالوگ فعلی 29.1 میلیون آهنگ است.[15]

نقشه در دسترس بودن جهانی موسیقی آمازون

در دسترس بودن جهانی موسیقی آمازون. زرد Amazon Music Unlimited است ، قرمز نارنجی Amazon Music Prime است و نارنجی هم Amazon Music Prime و هم Amazon Music Unlimited است

در ژانویه 2008 ، آمازون اعلام کرد که قصد دارد Amazon MP3 را “در سطح بین المللی”عرضه کند.[16] آمازون دسترسی بین المللی را با بررسی کشور صادر شده کارت اعتباری کاربران محدود می کند. اولین نسخه بین المللی در 3 دسامبر 2008 در انگلستان راه اندازی شد. آلمانی ، اتریشی،[17] فرانسوی ، ژاپنی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، [18] کانادایی ، [19] و هندی [20] نسخه های فروشگاه دنبال شد.
سطوح موسیقی آمازون[ویرایش]

علاوه بر خرید دیجیتال ، آمازون موسیقی نیز به پخش موسیقی خدمت می کند.

Music Prime ، خدماتی که پخش نامحدود یک کاتالوگ موسیقی محدود را ارائه می دهد ، از اواسط سال 2014 بدون هزینه اضافی در چندین کشور در دسترس مشترکان Amazon Prime قرار گرفته است.[21]

موسیقی نامحدود ، یک سرویس پخش کاتالوگ کامل به عنوان یک سطح اضافی یا به عنوان یک اشتراک مستقل از اواخر سال 2016 در دسترس است.[22] اگرچه در هند ، تنها یک سطح از موسیقی آمازون در دسترس است ، که به عنوان موسیقی آمازون پرایم شناخته می شود و بدون هزینه اضافی به همه اعضای اصلی موجود ارائه می شود و دسترسی به کاتالوگ کامل ، از جمله پادکست ها را فراهم می کند.[23]
در دسترس بودن کشور [ویرایش]

سیستم عامل های پشتیبانی شده [ویرایش]

کاتالوگ پخش موسیقی آمازون از Amazon.com web player با استفاده از افزونه های HTML DRM [26] یا از برنامه های player برای چندین سیستم عامل از جمله macOS ، iOS ، ویندوز ، Android ، FireOS ، دستگاه های الکسا و برخی از اتومبیل ها و تلویزیون های هوشمند. کاتالوگ موسیقی قابل خرید آمازون از Amazon.com وب سایت با جستجو برای یک هنرمند یا نام عنوان ، یا از طریق یک فروشگاه جاسازی شده در بسیاری ، اما نه همه ، از برنامه های بازیکن. برای دانلود موسیقی خریداری شده ، آمازون یا پخش کننده موسیقی آمازون (که در ویندوز 7 یا بعد و MAC OS X 10.9 و بعد اجرا می شود) یا یک فایل zip از Mp3 های دانلود شده از پخش کننده وب آمازون را ارائه می دهد.

آمازون موزیک قبلا برنامه های اضافی مانند یکی برای بلک بری و یکی برای نخل ارائه می داد. این ها دیگر ارائه نمی شوند. آمازون همچنین قبلا یک برنامه جداگانه برای Mac OS X و ویندوز به نام Amazon Music Downloader ارائه کرده بود که دیگر در دسترس نیست. دانلود کننده صرفا برای دانلود آهنگ های خریداری شده بود ، قابلیت پخش موسیقی را ارائه نمی داد.

در نوامبر 2018 اعلام شد که Amazon Music در تلویزیون اندروید در دسترس خواهد بود.[27]

در اوت 2019 ، آمازون موزیک اولین برنامه ساعت هوشمند خود را در ساعت های هوشمند گارمین انتخاب شده در دسترس قرار داد.[28]
مشارکت [ویرایش]

در 1 فوریه 2008 ، پپسی یک تبلیغ پپسی را با همکاری آمازون MP3 معرفی کرد.[29] [30] مشتریان می توانند امتیاز ارائه شده در بطری های 4 میلیارد پپسی را با دریافت MP3 از وارنر ، EMI و سونی bmg (اگرچه جهانی نیست) مبادله کنند.

عنوان بازی های راک استار 2008 Grand Theft Auto IV به Amazon mp3 متصل می شود. بازیکنان می توانند در وب سایت باشگاه اجتماعی Rockstar Games ثبت نام کنند تا ایمیل خارج از بازی دریافت کنند که حاوی لینک خرید آهنگ های مشخص شده از آمازون MP3 است.[31]

مای اسپیس از سپتامبر 2008 موسیقی آمازون MP3 را به عنوان بخشی از ویژگی موسیقی مای اسپیس خود فروخته است.[32]

در 24 ژوئن 2021 ، آمازون اعلام کرد که Art19 را خریداری کرده است ، یک پلتفرم بزرگ میزبانی و کسب درآمد پادکست.[33]
واکنش [ویرایش]

واکنش اولیه به آمازون MP3 به طور کلی مثبت بود. وبلاگ غیر رسمی اپل از کمبود DRM ستایش کرد به ویژه با توجه به اینکه قیمت آهنگ ها ارزان تر از آی تیونز به علاوه آهنگ ها در زمان راه اندازی بود ، اما منتقد تجربه کاربر را در آی تیونز بهتر از وب سایت آمازون در نظر گرفت.[34] Om Malik از GigaOM همچنین عدم DRM و بیت ریت بالا را ستایش کرد اما از نیاز به نصب برنامه دیگری برای دانلود آلبوم ها خوشش نمی آمد. به طور کلی ، منتقد گفت: “…فکر می کنم برای همه منطقی است که قبل از ضربه زدن به دکمه خرید در آی تیونز ، فروشگاه آمازون را مرور کنند.”[35]
علامت گذاری آب [ویرایش]

مطالعه ای که در سال 2007 توسط الیوت ون بسکرک از وبلاگ “پست گوش دادن” Wired News انجام شد ، بررسی کرد که آیا Amazon MP3 آهنگ هایی با اطلاعات شخصی قابل شناسایی را علامت گذاری می کند یا خیر. ون بسکرک از سخنگوی آمازون نقل قول کرد که می گوید: “آمازون علامت های آبی را اعمال نمی کند. فایل ها به طور کلی از برچسب ها به ما ارائه می شوند و برخی از برچسب ها از علامت های آبی برای شناسایی خرده فروشی که آهنگ ها را فروخته است استفاده می کنند (هیچ اطلاعاتی در مورد آهنگ هایی که مشتری را شناسایی می کنند وجود ندارد). این مطالعه نتیجه گرفت که اگرچه آهنگ ها ممکن است با علامت آبی مشخص شوند که آنها در آمازون MP3 خریداری شده اند ، اما هیچ داده ای برای نشان دادن اینکه کدام مشتری خاص یک فایل MP3 داده شده را خریداری کرده است وجود ندارد.[36] این مشاهدات منعکس کننده سیاست آمازون در آن زمان بود.[37]

با این حال ، تا سال 2011 ، این سیاست تغییر کرده بود و برخی از آهنگ های صریحا برچسب گذاری شده “شرکت ضبط مورد نیاز متا داده ها” را شامل می شود ، از جمله سایر اطلاعات ، شناسه های منحصر به فرد: [38][39]

پخش و انتشار موزیک در آمازون

در متا داده های هر MP3 خریداری شده از [گروه موسیقی جهانی] یک عدد تصادفی است که آمازون به سفارش شما ، نام فروشگاه آمازون ، تاریخ و زمان خرید ، کدهای شناسایی آلبوم و آهنگ (UPC و ISRC) ، امضای دیجیتال آمازون و یک شناسه که می تواند برای تعیین اینکه آیا صدا اصلاح شده است استفاده شود. علاوه بر این ، آمازون بخش اول آدرس ایمیل مرتبط با شما را وارد می کند Amazon.com حساب کاربری

موسیقی دانلود شده در طول دوره زمانی تبلیغاتی موقت عضویت در دادگاه در صورت ادامه عضویت از دسترسی مسدود خواهد شد.

پخش کننده موسیقی آمازون[ویرایش]

پخش کننده موسیقی آمازون (که قبلا با نام تجاری Cloud Player شناخته می شد) با خدمات پخش موسیقی دیجیتال Prime و نامحدود و همچنین فروشگاه موسیقی برای خرید (در اکثر سیستم عامل ها) ادغام شده است. بازیکنان به کاربران اجازه می دهند موسیقی خود را از مرورگر وب ، برنامه های تلفن همراه و برنامه های دسکتاپ ، Sonos (فقط ایالات متحده) ، Bose (فقط ایالات متحده) و سایر سیستم عامل ها مانند برخی از تلویزیون های هوشمند ذخیره و پخش کنند.

حساب های پخش کننده موسیقی آمازون 250 آهنگ ذخیره سازی رایگان دریافت می کنند ؛ با این حال ، موسیقی خریداری شده از طریق فروشگاه Mp3 آمازون در حد ذخیره سازی حساب نمی شود.[40] هنگامی که موسیقی در موسیقی آمازون ذخیره می شود ، کاربر می تواند آن را با استفاده از برنامه موسیقی آمازون به یکی از دستگاه های Android ، iOS یا دسکتاپ دانلود کند.

موسیقی از طریق پخش کننده موسیقی آمازون برای کامپیوتر و مک آپلود می شود. پیش از این ، آمازون آپلود کننده Amazon MP3 را ارائه می داد که یک برنامه ADOBE AIR بود.

آمازون موسیقی اجازه می دهد تا 10 دستگاه (کامپیوتر ، مرورگر ، تلفن همراه و غیره)) مجاز بودن. مشتریان می توانند دستگاه های قدیمی خود را از طریق رابط وب غیر مجاز کنند.[41]

در اصل همراه با Amazon Cloud Drive برنامه پخش موسیقی به نام Cloud Player بود که به کاربران اجازه می داد موسیقی ذخیره شده خود را در Cloud Drive از هر کامپیوتر یا دستگاه اندرویدی با دسترسی به اینترنت پخش کنند. این کار متوقف شد.

Amazon Music for PC در ماه مه 2013 به عنوان یک برنامه ویندوز قابل دانلود برای پخش موسیقی در خارج از مرورگر وب راه اندازی شد. نسخه OS X آمازون موسیقی در اکتبر 2013 منتشر شد.

در 8 دسامبر 2015 ، [42] Amazon Music Prime توسط Denon wireless sound systems در DENON ® Electronics HEOS در دسترس قرار گرفت و یک خروجی پخش جدید برای علاقه مندان به موسیقی و سرگرمی اضافه کرد.[43][44]

در 12 اکتبر 2016 ، Amazon Music Unlimited در ایالات متحده منتشر شد.[22] Music Unlimited یک سرویس پخش نامحدود کاتالوگ کامل است که به عنوان اشتراک ماهانه یا سالانه در دسترس است. علاوه بر این صورتحساب می شود و بدون حساب آمازون پرایم در دسترس است. این سرویس بعدا در تاریخ 14 نوامبر 2016 به کاربران در انگلستان ، آلمان و اتریش گسترش یافت.[45]
پذیرایی [ویرایش]

نظرات زیادی در مورد موسیقی آمازون در زمان راه اندازی بر قانونی بودن آن متمرکز بود ، زیرا آمازون این سرویس را بدون تایید برچسب های ضبط راه اندازی کرد. بیانیه رسمی آمازون این بود: “Cloud Player برنامه ای است که به مشتریان اجازه می دهد موسیقی خود را مدیریت و پخش کنند. مانند هر تعداد برنامه های مدیریت رسانه موجود است. برای در دسترس قرار دادن Cloud Player نیازی به مجوز نداریم.[46] وب سایت فناوری Ars Technica اشاره کرد که این “به نظر منطقی” است زیرا کاربران موسیقی خود را آپلود و پخش می کنند ، بنابراین مجوز هایی که کاربران از خرید اصلی به دست می آورند به همان روشی که برای انتقال و پخش موسیقی از هارد دیسک خارجی یا پخش کننده صوتی دیجیتال اعمال می شوند ، به پخش کننده ابر اعمال می شود.[46] Techdirt اظهار داشت که پخش کننده ابر “فقط به مردم اجازه می دهد فایل های موسیقی را که قبلا [دارند] بگیرند و به آنها اجازه می دهد آنها را از اینترنت ذخیره و پخش کنند. چرا باید مجوز اضافی لازم داشته باشد تا مردم به موسیقی هایی که قبلا دارند گوش دهند ؟ “[47]

برچسب های ضبط در شوک به راه اندازی پخش کننده ابر واکنش نشان دادند ، [48] اصرار داشتند که مجوزها برای این نوع خدمات مورد نیاز است.

وکیل مالکیت معنوی دنیز هاول اظهار داشت که” قانونی بودن ذخیره سازی ابر و دسترسی از راه دور به اقلام خریداری شده منطقی است “، اما با توجه به واکنش برچسب های ضبط و سابقه اقدام قانونی علیه خدمات موسیقی آنلاین ، هشدار داد که احتمالا برای حل این مسئله” اظهارات قضایی قطعی و سختگیرانه ” لازم است.[نقل قول مورد نیاز]

در اکتبر 2022 ، آمازون موزیک شروع به ساخت کل کتابخانه خود از بیش از 100 میلیون آهنگ در دسترس مشترکان آمازون پرایم کرد. با این حال ، هنگام انجام این کار ، توانایی پخش آهنگ ها یا آلبوم های مورد نیاز را محدود کرد. علاوه بر این ، موسیقی خریداری شده و دانلود شده قبلی دیگر نمی تواند پخش شود مگر اینکه به اینترنت متصل شود

پخش گسترده آهنگ در آمازون موزیک

به عنوان یک موزیسین یا خواننده، باید مطمئن شوید که موزیکتان به خوبی و در مقیاس گسترده، به گوش مخاطبان برسد. میزان دیده شدن کار شما، در نهایت برای شما طرفدار می سازد و جایگاه هنری شما را در کل مارکت موزیک ، در بین سایر خواننده ها مشخص می کند. دیده و شنیده شدن موزیک مهم ترین هدفی است که بعد از تولید آن باید برایش برنامه ریزی کنید؛ زیرا موزیک برای شنیده شدن ساخته شده است و اگر قرار باشد به درستی شنیده نشود، می توان گفت عملاً بلااستفاده است. حالا سوالی که بعد از تهیه و تولید موسیقی پیش می آید این است که چگونه موزیک خود را پخش کنیم که هم هزینه پخش موزیک به صرفه باشد و هم رسانه معتبر و پربازدیدی را انتخاب کرده باشیم؟

یکی از معیار های دیده شدن موزیک، وضعیت پخش آن آهنگ است. انتشار گسترده موزیک یا همان پخش سراسری آهنگ می تواند تضمین کننده شنیده شدن موزیک شما باشد. انتشار آهنگ به مجموعه برنامه ریزی های انتشار آهنگ در مقیاس بزرک و وسیع گفته می شود که طی فرایند های گسترده به تبليغ موسيقی شما می پردازد. موارد بسیاری در میزان تاثیر و بازدهی پخش سراسری موزیک  تاثیر مستقیم و غیر مستقیم دارد، از جمله این موارد می توان به مواردی مثل نوع رسانه و سایت های پخش موزیک ، شرکت پخش آثار موسيقی که آن را برای پخش موزیک انتخاب می کنید و همینطور میزان هزینه تبلیغات موسیقی شما اشاره کرد.

رادیو ام ام سی به عنوان مرجع رسمی ارائه سرویس های پخش گسترده آهنگ و ساخت صفحات رسمی از جمله طراحی سایت شخصی و ساخت صفحه ویکی پدیا، با تجربه چند ساله خود شما را در دیده شدن هرچه بیشتر آثار هنریتان همراهی می کند. برای مشاهده خدمات رادیو ام ام سی به بخش منو» سرویس ها مراجعه کنید و در صورتی که قصد پخش سراسری آهنگ خود را دارید، برای مشاهده شرایط ، تعرفه پخش موزیک روی دکمه زیر کلیک کنید. ما برای شما سه پلن حرفه ای در نظر گرفته ایم که به واسطه آن نه تنها موزیک خود را در سطح بین المللی پخش کنید

پخش آهنگ سراسری

منابع بیشتر برای آمازون موزیک

https://music.amazon.com/

کامنت‌ها »

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *