کلارو موزیکا (Claro Música) یک پلت فرم جریان موسیقی موجود در آمریکای جنوبی و آمریکای مرکزی است. [2] این سرویس در کشورهایی که پلت فرم تلفن کلارو وجود دارد،[3] برای دستگاه های ویندوز، آندروید و iOS ارائه می شود. [4] دارای لیست پخش، رادیو، پادکست، و بخش های دیگر در رابط خود توسط ژانرهای موسیقی است. [5]
در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد و دو سال بعد در حال حاضر بیش از بیست میلیون آهنگ در کاتالوگ خود و بیش از ۴۰٬۰ مشترک داشت. کلارو Música از زمان تأسیس تصمیم گرفته است که موفقیت های موسیقی بین المللی و هنرمندان محلی از هر منطقه ای که خدماتی در آن دارد را در اختیار کاربران خود قرار دهد و حتی با تولید برخی کلیپ های ویدئویی خود از آن ها حمایت کرده است. [7]
به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی، با هنرمندان یا بخش هایی از محیط موسیقی توافقاتی انجام می دهد،[۸][۹] همچنین رویدادهایی مانند Claro Música fest,[10] و کنسرت های انحصاری مانند تجدید دیدار گروه RBD در سال ۲۰۲۰ را سازماندهی می کند. [11]
در حال حاضر در آرژانتین، برزیل، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، اکوادور، السالوادور، گواتمالا، هندوراس، مکزیک، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، پرو، جمهوری دومینیکن و اروگوئه در دسترس است. [12]
درباره سازنده کلارو موزیک
شرکت کلارو ، که به عنوان کلارو مکزیک یا به سادگی کلارو شناخته می شود ، یک شرکت مکزیکی بخشی از América Móvil ، یک گروه مخابراتی مکزیکی است. کلارو به مشتریان در آرژانتین ، برزیل ، شیلی ، کلمبیا ، کاستاریکا ، جمهوری دومینیکن ، اکوادور ، السالوادور ، گواتمالا ، هندوراس ، نیکاراگوئه ، پاناما ، پاراگوئه ، پرو ، پورتوریکو و اروگوئه خدمت می کند. نام شرکت به معنی “روشن” ، “روشن” و همچنین “البته” به زبان پرتغالی و اسپانیایی است.
آرژانتین ، پاراگوئه و اروگوئه
بیلبورد کلارو در منطقه Recoleta بوئنوس آیرس ، آرژانتین
کلارو با دفتر مرکزی در کوردوبا ، آرژانتین ، در 25 مارس 2008 در یک نام تجاری مجدد CTI Móvil در آرژانتین ، پاراگوئه و اروگوئه راه اندازی شد. از 31 مارس 2007 ، سابق بیش از 12.8 میلیون مشترک در cdma/1xrtt و gsm/GPRS/EDGE wireless خدمت کرد.[نقل قول مورد نیاز]
CTI Móvil عملیات مخابراتی هاتچیسون را در پاراگوئه (که به عنوان “قابل حمل” عمل می کرد) در ژوئیه 2005 خریداری کرد تا شروع به خدمت به مشتریان در آن کشور کند. از سال 2006 ، کلارو با اپراتورهای بین المللی مانند Tigo (Millicom) ، Personal (Telecom Argentina-Telecom Italia) و VOX (که قبلا KDDI بود) رقابت کرد. VOX در سال 2011 توسط شرکت تلفن ثابت ایالتی ، کوپاکو خریداری شد). در این کشورها ، این شرکت از شعارهایی مانند “es simple” استفاده می کرد. اس کلارو”(“ساده است. واضح است”) و ” کلارو اینترنت آلتا ولوسیداد است.”(“کلارو اینترنت تلفن همراه با سرعت بالا است.”)
برزیل
اطلاعات بیشتر: کلارو برزیل
در برزیل ، کلارو در سال 2003 با ادغام اپراتورهای متعلق به América Móvil ATL (خدمت به ایالت های ریو دی ژانیرو و اسپیریتو سانتو) ، BCP (با خدمات در منطقه شهری سائو پائولو ، پرنامبوکو ، آلاگواس ، سیرا ، پارایبا ، پیاوی و ریو گرانده دو نورته) ، آمریکا (در Acre ، توکانتین ، روندونیا فعالیت می کند ، دیستریتو فدرال ، گویاس ، ماتو گروسو ، ماتو گروسو دو سول) ، تس سلولی (مناطق دیگر ایالت ساو پائولو) و کلارو دیجیتال (که به ریو گرانده دو سول خدمت می کند).
کلارو بعدا خدمات خود را به ایالت های بهیا ، سرگیپ ، سانتا کاتارینا ، پارانا و میناس ژرایس گسترش داد. از سال 2012 ، ارائه دهنده بیش از 260 میلیون اتصال تلفن همراه فعال و نفوذ تلفن همراه بیش از 130 ٪ دارد.[1] با رقیب ویوو ، کلارو یکی از دو اپراتور بود که آیفون 3G را در برزیل معرفی کرد و تیم بعدا شرکت کرد.[2] کلارو برزیل همچنین یک سرویس تلویزیون پرداخت ، تلویزیون کلارو را اداره می کند.[3] شعارهای مورد استفاده شاخه برزیل شامل “nós escutamos” (“ما گوش می دهیم”) و”Escolha”(“انتخاب کنید”) است.
شیلی
کلارو شیلی در اصل به عنوان PC های Chilesat شناخته می شد که بعدا به SMARTCOM PCS تغییر نام داد. کلارو در 6 اوت 2006 پس از خرید رایانه های هوشمند Smartcom در شیلی راه اندازی شد. شعارهایی مانند ” یو سویا کلارو ، من گوستا. من کلارو هستم و ازش خوشم مياد”) در تبلیغات ظاهر شده است.
در بخش اپراتور تلفن همراه ، کلارو سومین سهم بازار پشت Movistar و Entel است.
کلمبیا
اطلاعات بیشتر: کلارو کلمبیا
در حالی که کلارو سهم زیادی از بازار را در کلمبیا توسعه داده است ، داده های مشتریان پیش پرداخت نشان می دهد که کلارو سهم بازار را به ارائه دهندگان رقیب Tigo و Movistar از دست داده است ؛ این ممکن است به دلیل موقعیت کلارو به عنوان گران ترین ارائه دهنده در دقیقه در بازار پیش پرداخت کشور باشد.[4] Tigo و Movistar به مشتریان پیش پرداخت برنامه های نرخ ثابت در دقیقه برای تماس های انجام شده به همه ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه و تلفن های ثابت در کلمبیا (به ترتیب 229 و 199 پزو در دقیقه) ارائه می دهند. ارزان ترین نرخ در دقیقه برای مشتریان پیش پرداخت کلارو 249 پزو در دقیقه است ، نرخ معتبر برای تنها نه “شماره کلارو ترجیح داده شده”. نرخ های هر دقیقه برای تماس با شماره های کلارو نه در لیست “ترجیح داده شده” مشتری و تمام تماس ها با سایر ارائه دهندگان تلفن همراه یا شماره تلفن ثابت افزایش می یابد.
کوستاریکا
پس از افتتاح مخابرات در کاستاریکا که انحصار گروه ICE منحل شد ، دولت مناقصه شرکت های مخابراتی را که مایل به ورود به کاستاریکا هستند ، باز کرد. Superintendencia de Tele-Comunicaciones (SUTEL) از کوستاریکا مجوز را تضمین کرد و این شرکت در تاریخ 5 نوامبر 2011 شروع به ارائه خطوط به کاربران کرد که در وب سایت یا از طریق شبکه های اجتماعی ثبت نام کرده بودند. خدمات در 11 نوامبر آغاز شد.
جمهوری دومینیکن
اطلاعات بیشتر: کلارو جمهوری دومینیکانا
کلارو در 31 ژانویه 2007 پس از خرید Verizon Dominicana در 3 آوریل 2006 در جمهوری دومینیکن راه اندازی شد. شعارهای جمهوری دومینیکن آن شامل “Claro que tienes más” (“البته شما بیشتر دارید”) ، “La Red donde todo es posible” (“شبکه ای که همه چیز ممکن است”) و اخیرا “Estamos para ti” (“ما برای شما هستیم”) است.
اکوادور
[آیکون]
این بخش نیاز به گسترش دارد. شما می توانید با اضافه کردن به آن کمک کنید. (جولای 2021)
کلارو اکوادور متعلق به آمریکا موویل آمریکای لاتین است. آلفردو اسکوبار سان لوکاس مدیرعامل است ، مارکو آنتونیو کامپوس گارسیا مدیر مالی است.[5]
کلارو اکوادور در اکوادور مستقر است و خدمات M2M را در hspa+ ، HSDPA ، UMTS ، EDGE ، GPRS ، gsm technologies ارائه می دهد. برند کلارو توسط شرکت America Móvil اداره می شود. خدمات m2m کلارو توسط Jasper Wireless پشتیبانی می شود.[6]
در اکوادور ، آمریکا موویل تا فوریه 2011 با کانسل (که به طور تجاری به عنوان پورتا شناخته می شود) حضور داشت. نام “پورتا” به عنوان بخشی از استراتژی تجاری آمریکا موویل به “کلارو” تغییر یافت. این اپراتور پیشرو کشور است ، با نزدیک به نه میلیون مشترک.
کلارو ، MNO پیشرو اکوادور توسط مشترکان ، برنامه ریزی کرده است تا در سه سال آینده حدود 500 میلیون دلار سرمایه گذاری کند تا پوشش شبکه 4G را گسترش دهد و طیف جدیدی را که در اواخر امسال فروخته می شود ، به دست آورد. اکوادور قصد دارد طیف را در باند های 700MHz و 2.5 گیگاهرتز در ماه نوامبر حراج کند در حالی که حراج فرکانس ها در باند 3.5 گیگاهرتز برای اوت 2020 برنامه ریزی شده است. علاوه بر افزایش ردپای شبکه 4G ، شرکت مخابراتی همچنین قصد دارد آزمایش های 5G را در کیتو و گوایاکیل آغاز کند.[7]
السالوادور ، هندوراس و نیکاراگوئه
کلارو در سپتامبر 2006 در السالوادور ، هندوراس و نیکاراگوئه معرفی شد.
کلارو (که قبلا CTE Telecom بود) یک ارائه دهنده خدمات تلفن همراه و ثابت ، باند پهن و تلویزیون در السالوادور است. این شرکت که قبلا توسط شرکت مادر CTE Telecom در السالوادور (متعلق به América Móvil Of Mexico) کنترل می شد ، خدمات بی سیم خود را به عنوان “شخصی” در حدود سال 1999 آغاز کرد و بعدا “ALÓ” را با شعار “Facil y Rapido” (اسپانیایی برای “آسان و سریع”) اضافه کرد. در سال 2009 ، America Movil نام تجاری را در آمریکای لاتین با نام Claro متحد کرد.[8]
در 24 ژانویه 2019 ، América Móvil اعلام کرد که این شرکت عملیات Movistar را در السالوادور خریداری خواهد کرد.[9] با این حال ، خرید پیشنهادی به دلیل الزامات سختگیرانه برای تأیید خرید حذف شد.[10]
گواتمالا
در 16 نوامبر 1996 ، کنگره گواتمالا “Ley General de Telecomunicaciones” (قانون عمومی مخابرات) را تصویب کرد که خصوصی سازی گواتل ، شرکت مخابراتی سابق ، دولتی را تعیین کرد. این شرکت توسط لوکا اس.ای خریداری شد و ریکاردو بوسو اولین رئیس و مدیرعامل تلگوا تا سال 2000 شد. در سال 2000 ، به América Móvil پیوست و مدتی پس از تغییر نام مارک های ALO و Pcs Digital به کلارو در گواتمالا.
کلارو در 7 سپتامبر 2006 در گواتمالا به عنوان نام تجاری مجدد رایانه های شخصی دیجیتال و Alo de PC های متعلق به تلگوا معرفی شد. از 31 مارس 2007 ، کلارو در گواتمالا بیش از 5.2 میلیون مشترک داشت ، با تکنولوژی بی سیم CDMA/1XRTT ، GSM/GPRS/EDGE و UMTS/HSDPA (برخی از شهرها با hspa).
در 24 ژانویه 2019 ، آمریکا موویل علاوه بر کسب عملیات Movistar در السالوادور ، عملیات Movistar را در گواتمالا خریداری کرد. در نهایت ، شبکه Movistar در گواتمالا ادغام و ادغام خواهد شد کلارو در گواتمالا.[9]
جامائیکا
کلارو در جامائیکا به عنوان جایگزینی برای شرکت میفون معرفی شد. Oceanic Digital Jamaica Limited (ODJ) یک شرکت تابعه کاملا متعلق به América Móvil بود که تحت نام کلارو خدمات ارائه می داد. این شرکت یک شبکه GSM/UMTS/HSDPA با شبکه CDMA ساخت و برنامه هایی شامل سرویس بی سیم و پهن باند ثابت در شبکه CDMA (رقابت با Digicel و LIME) بود.[11] شرکت جامائیکا در اواخر سال 2011 توسط Digicel خریداری شد و شبکه (با اجازه دولت حزب کارگر جامائیکا) در مارس 2012 بسته شد.[12]
پاناما
کلارو در سال 2008 در پاناما معرفی شد ، از سال 2022 این شرکت در حال ادغام با + Movil Panama (کابل و پاناما بی سیم) است.)
پرو
کلارو در 11 اکتبر 2005 پس از خرید تیم پرو شروع به کار کرد. کشور بیش از هفده میلیون مشتری دارد.
پورتوریکو
اطلاعات بیشتر: کلارو پورتوریکو
کلارو در 18 مه 2007 به عنوان جایگزینی برای Verizon Wireless در پورتوریکو معرفی شد. این بازوی بی سیم پورتوریکو تلفن است که خدمات تلفن ثابت و داده را ارائه می دهد ، در حالی که Coqui.Net (خرید از طریق تلفن پورتوریکو) خدمات ISP و IPTV کلارو را در جزیره مدیریت می کند. یکی از مشکلات انتقال عدم قابلیت حمل تلفن به ایالات متحده (پورتوریکو بخشی از ایالات متحده است) بوده است که منجر به ترجیح لیبرتی پورتوریکو (که قبلا AT&T بود) شده است.
فعالیت های دیگر
در سال 2012 کلارو آمریکا شریک کمپین (RED) با آدیداس ، آمریکن اکسپرس ، کنورس ، چین یونیون پی ، لژیا و سروین تریگا بود. ماموریت این کمپین جلوگیری از انتقال ویروس HIV از مادر به کودک تا سال 2015 با شعار “مبارزه برای نسل بدون ایدز”است.[13]
کلارو از سال 2011 تا 2014 و در سال 2018 تا 2019 تیم Sauber F1 را حمایت کرده است.[14]
در باره کلارو تیوی
کلارو تلویزیون + یک اپراتور آمریکای لاتین تلویزیون پرداخت است. این سرویس توسط شرکت های Embratel و Claro ارائه می شود و در ماهواره Star One C4 فعالیت می کند. سیستم انتقال آن DTH (مستقیم به خانه) در باند Ku است و کانال ها توسط سیستم Nagravision 3 رمزگذاری می شوند. دریافت از طریق مینی ماهواره ای و گیرنده DVB-S2 انجام می شود و احراز هویت مشترکین توسط کارت دسترسی مشروط انجام می شود. از اکتبر 2011 ، Via Embratel به 2000000 مشترک دست یافته بود.[1]
در برزیل ، به عنوان Via Embratel در 16 دسامبر 2008 راه اندازی شد و در 1 مارس 2012 توسط کلارو با همان خدمات ، قیمت ، روش پرداخت ، برنامه نویسی ، ویژگی ها و کیفیت خریداری شد. قرارداد یکسان باقی ماند و فاکتور توسط تلویزیون کلارو همراه با Embratel Livre (که به Claro Fixo تبدیل شد) شناسایی شد. در همان روز ، کانال وارنر با HD شروع به کار کرد. ویا امبراتل در سراسر برزیل فعالیت داشت ، زیرا در بخش تلویزیون پرداخت ماهواره ای فعالیت می کرد. از طریق Embratel Banda Larga و از طریق Embratel Fone تنها در برخی از شهرهای ایالت های Mato Grosso ، Pará ، Piauí ، Rio de Janeiro ، Rio Grande do Norte ، Maranhão و São Paulo در دسترس بودند. در 2 ژوئن 2010 شروع به فروش بسته ها با انتقال HD کرد ، در ابتدا به ایالت های سائو پائولو و ریو دی ژانیرو. نه کانال شروع شد و به 4 بسته اصلی اضافه شد.
در پورتوریکو ، کلارو VRADs را برای راه اندازی سرویس IPTV خود که موازی با سرویس ماهواره ای فعلی آنها کار می کند ، مستقر می کند.[2]
پوشش
از طریق لوگوی سابق Embratel
تلویزیون کلارو + SATHD منطقه ای DTH در سراسر برزیل فعالیت دارد. با این حال ، دو شبکه پخش محبوب در سراسر کشور در دسترس نیستند:
شرکت های ملی و محلی Tv Globo فقط برای 19 بازار پرجمعیت در دسترس هستند.
Futura national feed (که توسط Tv Globo اداره می شود).
خوراک ملی SBT برای اکثر ایالت های برزیل (به جز SP ، RJ ، DF ، RS ، SC ، PA ، PR) در دسترس است.
Claro hdtv در پورتوریکو از طریق ماهواره در دسترس است و در حال حاضر زیرساخت های IPTV خود را با برخی از مشتریان آزمایش می کند. در اوایل سال 2013 در دسترس بودن عمومی انتظار می رود.[نیاز به به روز رسانی]
پخش گسترده آهنگ در کلارو موزیک
به عنوان یک موزیسین یا خواننده، باید مطمئن شوید که موزیکتان به خوبی و در مقیاس گسترده، به گوش مخاطبان برسد. میزان دیده شدن کار شما، در نهایت برای شما طرفدار می سازد و جایگاه هنری شما را در کل مارکت موزیک ، در بین سایر خواننده ها مشخص می کند. دیده و شنیده شدن موزیک مهم ترین هدفی است که بعد از تولید آن باید برایش برنامه ریزی کنید؛ زیرا موزیک برای شنیده شدن ساخته شده است و اگر قرار باشد به درستی شنیده نشود، می توان گفت عملاً بلااستفاده است. حالا سوالی که بعد از تهیه و تولید موسیقی پیش می آید این است که چگونه موزیک خود را پخش کنیم که هم هزینه پخش موزیک به صرفه باشد و هم رسانه معتبر و پربازدیدی را انتخاب کرده باشیم؟
یکی از معیار های دیده شدن موزیک، وضعیت پخش آن آهنگ است. انتشار گسترده موزیک یا همان پخش سراسری آهنگ می تواند تضمین کننده شنیده شدن موزیک شما باشد. انتشار آهنگ به مجموعه برنامه ریزی های انتشار آهنگ در مقیاس بزرک و وسیع گفته می شود که طی فرایند های گسترده به تبليغ موسيقی شما می پردازد. موارد بسیاری در میزان تاثیر و بازدهی پخش سراسری موزیک تاثیر مستقیم و غیر مستقیم دارد، از جمله این موارد می توان به مواردی مثل نوع رسانه و سایت های پخش موزیک ، شرکت پخش آثار موسيقی که آن را برای پخش موزیک انتخاب می کنید و همینطور میزان هزینه تبلیغات موسیقی شما اشاره کرد.
رادیو ام ام سی به عنوان مرجع رسمی ارائه سرویس های پخش گسترده آهنگ و ساخت صفحات رسمی از جمله طراحی سایت شخصی و ساخت صفحه ویکی پدیا، با تجربه چند ساله خود شما را در دیده شدن هرچه بیشتر آثار هنریتان همراهی می کند. برای مشاهده خدمات رادیو ام ام سی به بخش منو» سرویس ها مراجعه کنید و در صورتی که قصد پخش سراسری آهنگ خود را دارید، برای مشاهده شرایط ، تعرفه پخش موزیک روی دکمه زیر کلیک کنید. ما برای شما سه پلن حرفه ای در نظر گرفته ایم که به واسطه آن نه تنها موزیک خود را در سطح بین المللی پخش کنید